Quick jump to page content
  • Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
Educare logo
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Contact
  • Announcements
  • Current
  • Issue in Progress
  • Archives
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. No 4 (2020): Articles

Published: 2020-12-21

Letter from the Editor

Letter from the Editor

Anna Wärnsby

i-iii

Articles

Vuxna nybörjarstuderandes uppfattningar om skriftlig lärarrespons på skrivande i svenska som andraspråk

Liivi Jakobson

1 - 32

PDF

Maskulina läspraktiker genom tid och rum

Platsens betydelse för arbetarmäns relation till läsning

Stig-Börje Asplund, Birgitta Ljung Egeland

33-59

PDF

Pedagogical Tactfulness

A fundament in inclusive mathematics education

Ann-Louise Ljungblad

60-87

PDF

Svenska lärares syn på avvikelser mellan resultat på nationella prov och ämnesbetyg

Anders Jönsson, Alli Klapp

88-108

PDF

Föreställningar om läsande och läsundervisning hos lärare i svenska som andraspråk

Åsa Wedin, Lena Stenbäck

109-135

PDF

Elevskapets utmaningar

Ungdomar, motstånd och önskan om att lyckas i skolan

Sara Andersson, Johannes Lunneblad

136-157

PDF

Teaching with Google Classroom

Claimed Usage, Perceived Effects and the Potential for Subject Learning

Eva Svensson, Ann-Marie Pendrill, Susanne Pelger

158-191

PDF

Book Reviews

Youth on the Move

Tendencies and Tensions in Youth Policies and Practices

Pär Widén

192-198

Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Make a Submission

Educare - vetenskapliga skrifter
ISSN: 1653-1868

Public Knowledge Project