• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Registrera
  • Logga in
JoTL Logo
  • Senaste
  • Arkiv
  • Meddelanden
  • Om
    • Om tidskriften
    • Bidrag
    • Redaktion
    • Integritetspolicy
    • Kontakt
  1. Hem
  2. Arkiv
  3. Vol 3 Nr 1 (2022)
Cover issue 1 2022

Publicerad: 2022-10-20

Artiklar

Medierande verktyg som stöttning av studenters skrivande i högre utbildning

Lisa Bjernhager, Ulrika Sjöberg
PDF

Reflektion

Internationalising the Curriculum: Benefits and Challenges in a Swedish Case

Marie Väfors Fritz
PDF (English)

Skicka in bidrag

Skicka in bidrag

Information

  • För läsare
  • För författare
  • För bibliotekarier

Språk

  • English
  • Svenska

Journal of Teaching and Learning in Higher Education (JoTL)
ISSN: 2004-4097

Mer information om det här publiceringssystemet, Plattform och Arbetsflöde av OJS/PKP.